albanie2015.reismee.nl

We zijn in Bari aangekomen

We zijn er , ik bedoel in Bari, vanmiddag om 4 uur reden we het haventerrein op.

Gisteren hebben we 17 uur aan een stuk doorgereden en vanmorgen zijn we weer om half acht gestart. Ik was eerlijk gezegd wel blij dat we er waren.

Bert is de papieren voor de overtocht wezen regelen, dus nu zitten we te wachten tot we de boot op kunnen, dat is om 7 uur, en daarmee komt er voor Bert nog heel wat stuurmanskunst kijken want hij moet met de vrachtwagen achteruit de boot op.

Ik ben elke keer weer benieuwd hoe dat gaat, het valt niet mee om te snappen wat in het Italiaans een beetje naar links of een beetje naar rechts is. Ik ben altijd weer blij dat ik moet filmen.

In de haven zien we ook de boot liggen die een paar weken geleden in brand heeft gestaan.

We zullen maar hopen dat wij goed aan de overkant komen.

Gisteren kregen we het niet voor elkaar om foto´s mee te sturen en we waren eerlijk gezegd te moe om er een studie van te maken.

Vandaag gaan we het weer proberen en als het niet lukt dan krijgen jullie weer een verhaaltje zonder foto´s.

Allemaal de groeten van ons.

Bert en Piet

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!