albanie2015.reismee.nl

laatste dag in Albanie

Onze laatste dag in Albanië.

Vanmorgen zijn we direct na het eten naar de vrachtwagen gebracht door Koos Dinie, het was moeilijk daar om afscheid te nemen ook voor Jasper en Jenny. We hebben daar fijne dagen gehad en samen best veel meegemaakt.

Daarna zijn we naar de haven gereden om de papieren in orde te maken wat nog heel veel voeten in de aarde had. We misten een document waarvan niemand het bestaan wist.

Maar door veel praten waar we niets van begrepen is dat probleem toch opgelost, fijn als je de taal spreekt , om die reden is Jasper ook meegegaan naar de douane.

Daarna zijn we Dures ingegaan we kwamen op een overdekte markt terecht waar we sinasappels gekocht hebben voor onderweg en voor Bert z´n moeder.

Bert heeft ook nog een stuk kaas gekocht en met die buit zijn we weer naar de vrachtwagen gegaan, daar stond Timmie op ons te wachten om ons met de laatste formaliteiten te helpen.

Om half acht zijn we naar de boot gegaan waar we eerst nog gecontroleerd werden met behulp van honden i.v.m. drugs maar we hadden alleen raki bij ons en dat rook die hond niet.

Zo gaan we lekker eten met een pilsje erbij en als de boot gaat varen zwaaien we Albanië uit.

En morgen hopen we dan in Italië aan te komen en gaan we aan de terugreis beginnen.

Groeten van Bert en Piet

willem

Heel wat km gemaakt maar november een behouden thuis komst gewenst

Johan en Marijke Leune

Beste Piet en Bert,

Fijn dat jullie een goede zondag gehad hebben,. Wel anders dan bij ons in Woerden denk ik, maar soms vallen allerlei verschillen weg. En is het goed!
Bijzonder dat jullie nu op de terug weg zijn, en verder geen nadelige gevolgen hebt ondervonden van de aanrijding. Een goede overtocht naar Italie en dan weer naar Woerden. Gods bescherming toegewenst op jullie terugreis. Hartelijke groeten Johan en Marijke