albanie2015.reismee.nl

een teleurstellende dag

We zijn vandaag aangekomen in Bari, we hebben een goede overtocht gehad, veel meer positiefs kan ik niet melden. Bij de douane bleken we een formulier te weinig te hebben.

Dat formulier was zo te maken zeiden ze, nu we zijn van het kastje naar de muur gestuurd en nu is het avond we hebben dat formulier nog niet. We hebben hulp vanuit Nederland gevraagd en gekregen men maakt een formulier dat naar een bureau hier in Bari gemaild word en met dat formulier zijn onze papieren compleet en kunnen we weg.

Er zit echter een maar aan, dan word de auto verzegeld en kunnen we onderweg geen vracht in laden. We hebben noch een stille hoop, morgenochtend komt de douane tussen 8.00 en 9.00 uur en bekijkt de lading, misschien dat die zeggen ga maar rijden zonder papieren of we komen er met een schikking af.

Jullie begrijpen wel dat we er allebei goed doorheen zitten, de lol is er goed af.

Het allerbelangrijkste is dat we de poort uit kunnen.

Groten van Bert en Piet

Willem

Kan het goed geloven dat jullie er even goed door heen zitten maar er is er 1 die almachtig is en een redder in nood die overal door heen help en vertrouw dan maar op uitkomst.

Johan en Marijke Leune

Beste Piet en Bert,

O,o het zit niet mee deze reis. Wat een tegenslagen. Hopelijk mag het morgen meevallen.
Van harte sterkte toegewenst en een heel hartelijke groet van Johan en Marijke