albanie2015.reismee.nl

We zijn weer thuis

Vannacht om 4 uur stapte ik mijn bed in, heerlijk om thuis lekker onder de douche te staan. Vanaf dinsdag hebben we in de cabine geleeft, dan ga je zo links en rechts wel een beetje plakken. Het plan was eerst om zaterdag de vracht in Kapelle te gaan lossen maar de douane die de vrachtwagen vrij moest maken werkt niet op zaterdag. Voor ons was de een meevaller anders waren we zaterdagmiddag pas thuis gekomen.De douane komt nu in Ter Aar waar de vrachtwagen voor reparatie heen gebracht is, en dinsdag hoop ik de vracht te gaan lossen in Kapelle maar dan zonder Bert , en als dat achter de rug is dan is de hele operatie ten einde.

Het was een rit die ons nog lang zal heugen, we hadden de planning helemaal in ons hoofd maar er werd voor ons anders gepland wij waren steeds aan het rekenen maar onze berekeningen kwamen steeds niet uit. Uiteindelijk zijn we gestopt met rekenen en het maar overgegeven.

Ik wil iedereen bedanken die ons gevolgd hebben van sommigen weet ik het door de reacties, van anderen niet .Het was leuk om te doen.het was in het begin een beetje tobben maar aldoende leert men.

Hartelijke Groeten van Bert en Piet

Johan en Marijke Leune

Beste Piet en Bert,

Wat heerlijk dat jullie weer thuis zijn.

Een heel hartelijke groet van
Johan en Marijke

Piet van Rijs

Johan en Marijke heel fijn was het dat jullie zo met ons meegeleefd hebben. Heel heel erg bedankt.

Nadine

Dag avonturiers!
Wat hebben jullie veel beleefd zeg! Maar wat een tegenslagen te verwerken gehad.

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Leuk om de verhalen te lezen.

Nu eerst even bijkomen voor jullie.

Willem

Heel mooi Piet en Bert dat jullie samen in gezonheid weer thuis mochten komen en gelukkig is het allemaal goed gegaan al duurde het wat langer dan verwacht met dank God er voor jongen dat jullie weer behouden thuis mochten komen.

Jets Bulsink

Fijn gezond weer thuis.