albanie2015.reismee.nl

Piet en Bert onderweg naar Albanie

We zijn vanmorgen om drie uur vertrokken. Het startpunt was bij de firma Treur.

De halve familie Treur was aanwezig om ons uit te zwaaien.

We hebben de hele dag doorgereden. het was prachtig weer. We hebben geen file gehad en geen grote ongelukken gezien. Op de foto´s is te zien welke prachtige uitzichten we gehad hebben. Als we dit schrijven is het ondertussen bijna 23.00 uur. We staan op een parkeerplaats langs de route Adriatica, de A14 tussen Bologna en Ancona. We hebben zojuist de warme maaltijd genuttigd. Voor Piet was dat boerenkool met een heerlijke, te kleine worst en voor Bert den lofschotel beenham. Als dessert hebben we druiven gegeten.

Morgen hopen en mogen we weer vertrekken om 07.00 uur en moeten we nog krap 600 km rijden om in Bari te komen.

Morgenavond hopen we weer een verslag te maken.

Met hartelijke groeten van Piet en Bert

Johan en Marijke Leune

Dag Piet en Bert,

Heel leuk om via de blog met jullie mee te reizen. Fijn dat het tot nu toe zo voorspoedig gaat. Een goede reis vandaag en de hartelijke groeten van Johan en Marijke

Nadine

Dag oom Piet en Bert,
Wat leuk om jullie 1e blog te lezen. Heel veel succes morgen naar jullie volgende bestemming Bari. Hele fijne tijd! En tot horens maar weer.

Groetjes Nadine

Jets Bulsink

Doe je best en rij voorzichtig en geniet er van.

Nanda Schumacher

Helemaal top pa dat we op deze manier mee reizen met jullie!
Doe voorzichtig! !

Engelbert

Ha Bert en Piet,

Leuk jullie verslag, wij volgen het op de voet. zal niet altijd reageren maar we vinden het wel erg leuk om jullie avonturen te volgen.