albanie2015.reismee.nl

een spannende dag

Vandaag aangekomen in Albanie alles ging voorspoedig snel van de boot en na een uur al van het haventerrein daarna naar de douane en net na de middag gingen we naar het magazijn om te lossen in Tirana.

in al die jaren waren nog nooit zo vroeg geweest bij het magazijn en ook het lossen ging heel snel, maar toen sloeg het noodlot toe.

De vrachtwagen stond voor een dock en om de deuren van de trailer dicht te doen moest de vrachtwagen een eindje vooruit, dat ging niet in een keer want er moest eerst lucht gedraaid worden, en hoe het nu precies gegaan is weet Bert ook niet, stond de vrachtwagen niet op de rem is de rem er afgeschoten niemand weet het precies, Bert was in het kantoortje om de papieren in orde te maken en opeens hoorde hij een hoop kabaal in de veronderstelling dat er een ongeluk gbeurd was liep hij naar buiten.

Maar tot zijn grote schrik zag hij dat de vrachtwagen van de rem af was gegaan het oprijpad over en de weg was overgestoken zo het land in. Het was een grote constagnatie dat kunnen jullie wel begrijpen. Van alle kanten kwam er hulp en 2 uur later stond de auto met behulp van een kraanwagen weer op het pad met welliswaar flinke schade aan de voorkant maar we kunnen er nog mee rijden. Morgen komt er iemand om de schade te bekijken en zo veel mogelijk te repareren zodat we wel ons werk in Albanie af kunnen maken.

Heel vervelend allemaal en zeker voor Bert die helemaal van slag was maar bij het oversteken van de drukke weg, waar best hard gereden word is niemand gewond voor het zelfde geld had er een kind gelopen of een fietser gereden het is alleen materiele schade dus naast de schrik en verdriet mogen we nog dankbaar zijn dat het zo afgelopen is.

Groeten van Bert en Piet

Jets Bulsink

Wat een schrik maar gelukkig alleen materiële schade, zo
zie je een ongeluk zit in een klein hoekje.

Erika Buurman

Zo dat is schrikken! Fijn dat er dan mensen zijn die helpen en je weer verder kunt.
En dat het zo is afgelopen!

Johan en Marijke Leune

Beste Piet en Bert,

Wat is dat goed afgelopen zeg. Maar het is wel heel erg schrikken. Gods bewarende Hand was over jullie. Had ook anders kunnen aflopen. We hopen dat jullie de reis kunnen afmaken. Sterkte en een heel hartelijke groet van Johan en Marijke

marco van rijs

Dat was even schrikken denk ik, ik hoop toch nog dat alles gemaakt kan worden en dat jullie ondanks dat toch nog een leuke en goede reis hebben.