albanie2015.reismee.nl

Op weg om huisraad te lossen

20 Januari,

We begonnen de dag met een lekker eitje bij het ontbijt daarna zijn we de vrachtwagen op wezen halen, om ongeveer 8 uur waren we bij het depot waar de fam. Bochove al stond te wachten. Ze zijn voor ons uitgereden naar hun huis want wij wisten natuurlijk niet waar ze gaan wonen. Het was een mooi appartement en het is ze gegund.

We zijn gelijk gaan lossen en na een uurtje en twee maal koffie was de auto leeg.

Een ding van een bureau was er stuk wat ons reuze meeveel want de auto heeft een best klap gemaakt toen die het land in dook. Daarna hebben we nog lekker een broodje gegeten en zijn toen op weg gegaan naar Jasper Otte die stond al te wachten. Het is daar altijd fijn je komt daar thuis, dat voel je. Na het eten, wat zeer speciaal was, hebben we nog even zitten praten, op een gegeven moment was Jasper erg emotioneel. Een aantal jaren geleden hebben we zijn spullen gebracht en nu halen we zijn spullen weer op en in die jaren heeft Jasper en natuurlijk ook zijn vrouw in Tepelene mogen werken en hoe ! en dat moet hij los laten.

Op mijn vraag Jasper heb jij zegen gehad op je werk was zijn antwoord Piet ik moest hierheen en God zal voor zijn werk zorgen misschien zien we dat veel later.

We zijn ook nog even op visite geweest bij een goede kennis van Jasper en Jenny om afscheid te nemen en ook daar kwamen er tranen.

We zitten nu in een hotel en morgen b.l.e.w. worden we om 7 uur opgehaald door Jasper en gaan we de auto laden wat nog een hele klus word.

Gisteren zijn de foto’s op een verkeerde plek terechtgekomen klik op het vakje foto´s en je ziet ze.

Groeten van Bert en Piet uit Tepelene

Johan en Marijke Leune

Beste Piet en Bert,

Een goede zondag morgen toegewenst,

hartelijke groeten,
Johan en Marijke