albanie2015.reismee.nl

eindelijk vrij

Het is nu vrijdag als ik dit verhaaltje schrijf, we zijn vannacht om ongeveer 1 uur gaan slapen en toen had ik geen moed meer om aan dit klusje te beginnen.

Gisteren zijn we eindelijk van het haventerrein afgereden, maar eerst hadden we weer een probleem om op te lossen, onze accu´s hadden het begeven, gelukkig was er een DAF dealer in de buurt die door een organisatie in Nederland aangestuurd werd.

Na een goed uur sleutelen was dat probleem opgelost en met nieuwe accu´s gingen we op weg naar de scan daar werd niets raars in de vracht ontdekt en met aanvullende papieren konden we eindelijk de vrijheid in. Heerlijk was dat, maar nu is het aanpoten om op tijd alles af te krijgen, vanavond of vannacht -hopen we in Venlo aan te komen. Daar moet de auto vrijgemaakt worden en kunnen we naar Kapelle om de vracht te lossen en dan eindelijk naar huis.

Johan en Marijke Leune

Beste Piet en Bert,

Op de foto zie ik dat jij Bert ontzettend moe bent, en bij jou Piet zal het wel hetzelfde zijn.
O, o wat een reis, maar nu eindelijk vrij...
Doe voorzichtig op de weg vandaag en thuis in Woerden worden jullie vast en zeker weer met veel liefde en warmte begroet.
Hartelijke groeten
Johan en Marijke